torek, 15. november 2011

Fetiši

Kaj pomeni fetiš? :)
... pri nekaterih primitivnih ljudstvih predmet, ki ima nadnaravno moč in se časti po božje...






Tako pravijo v Slovarju slovenskega knjižnega jezika. Ok. Od začetka. Pri nas v službi se zadnje čase veliko pogovarjamo o tem, o fetiših. Naprimer moja sodelavka pravi, da ima fetiš na čokolado. Med drugim je tudi moja sestrična. Če malce logično pomislimo, imam čokolado zelo rada tudi sama. Ampak tukaj se še ne konča. Ni enostavno. Stvari se zakomplicirajo, ko začnem sama razmišljati o fetiših in kaj obožujem, na kaj sem nora... itd. Nad naravno moč nad mano imajo pravzaprav vse lepe stvari. Sem bik po horoskopu in menda za bike velja, da smo neverjetni esteti (to ni sedaj voda na moj mlin, da ne bo pomote).


Priznam, da imam občutek za lepe, posebne in drugačne stvari. Ampak kje se izgubim.... Teh stvari je zelo veliko in nikakor se ne morem opredeliti kaj pri meni je tisto bistveno??? Hm... Imam res ta problem samo jaz ali ga ima še kdo, da sem natančnejša, še katera? Menda smo ženske obsedene z čeveljci, torbicami... Zapleteno.
In kje nastane težava?
Obožujem kaj natačno... kaj me obseda, se lahko tako izrazim? :)
Lepi čeveljci. Odlična, odlična in okusna hrana. Čokolada. Sladkarije. Rada imam zimo. Obožujem plašče. Pletenine. Neverjetno rada imam rožice, ki ti naredijo dom tako topel, tako tvoj. Obožujem kozmetiko, škatlice v katerih se skrivajo dišeče kreme... Kavooo, njen vonj... Svečke, dišeče svečke... Hm in da ne pozabim, na nakit, nakiiit, sem mala sraka. Parfumi.
Je z mano vse v redu?

Ni komentarjev:

Objavite komentar