torek, 25. oktober 2011

Sex and the city

Hou je... Tako nekako se vse skupaj vedno začne. Ko je moje srce, za mene zapekel popolnoma zares prav vse sezone tele nanizanke, sem začela svojo matnejo. Takoj, ko opravim večerni ritual s svojimi žabicami, jih pokrijem z dekico in stisnem poljubček za lahko noč, že sedim s slušalkami na ušesih in gledam ...Sex and the city. Od začetka, prosim lepo. Ja, ker hočem vedeti vse ...kaj, kako in od kje.
Ker vse bolj kot gledam tele dame, mi verjamete, da jih danes dojemam popolnoma drugače kot 7,6 let nazaj?
Npr. Sedijo za mizo, poleg svojih otrok, tole mi je sedaj padlo na pamet, žal, in se sprašujejo... "A ti si včeraj kaj barvala?" ... "Nisi???" ... "joj, mi smo pa takooo barval"


Ampak zakaj pravzaprav manija na tele frajle?

Zato, ker imajo noro dobre kombinacije besed, karakterjev, koktejlov, oblačil, torbic, nakita... in
še česa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar